סיור לנכסי נדלן

נסו זאת בעצכם

סיור וירטואלי מדמה ביקור אמיתי בנכס לשיווק

כדאי וחשוב להכיר, מהם יתרונותיו של הסיור הוירטואלי בתחום השיווק הנדל"ני. עוד לפני שאתם יוצאים היום מהמשרד אל הפגישה הבאה או מציגים ללקוחות את הנכס שלכם למכירה.

מאחר ופלאי הטכנולוגיה מאפשרים לנו בעזרת סיור וירטואלי, להביא את המציאות אל מסך המחשב. בעזרת מצלמה 360 מעלות תוכלו מהיום להשתמש ביתרון ענק זה, ולשווק ללקוחות שלכם, כשהם יושבים בנוחות עם כוס קפה במזגן במשרד שלכם, בזמן קצר ביותר, מספר גדול ביותר של נכסים.

היו בטוחים שהמהלך של הצגת נכס ללקוח על ידי סיור ורטואלי בו, לא מוריד כהוא זה מההתרשמות הראשונית שיש לכל לקוח בביקור ראשון בנכס. דרך הסיור הוירטואלי בנכס המבוקש, אתם בעצם לוקחים את הלקוחות שלכם לסיור פרטני בנכס, כמו בסיור אמיתי, בו הוא מסתובב בנס בין החדרים השונים, גם פה הוא יכול להסתובב בסיור הוירטואלי הממוחשב בתוך הנכס, על כל חלליו חדריו ומרתפיו. בגמר הסיור הוירטואלי הלקוחות שלכם ירגישו שהם מכירים את הנכס על כל צדדיו כאילו ביקרו בו במציאות.

על ידי שימוש בסיור וירטואלי בנכסים לשיווק, תוכלו לבדל עצמכם בעולם הנדלן, תוכלו לאפשר חשיפה מוגברת של הנכסים הנדלניים שברצונם למכור למגוון רחב של לקוחות בזמן קצר.

סרטון קצר של הדירה

תמונות HDR מכל זווי לפי דירשת הלקוח

שרטוט מלא של הנכס

אנחנו תמיד לשירותכם

תשאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר

תשובה לכל השאלות שלכם

יתרונות החברה

למה לבחור בHOMEGA 3D

"Homega 3D" הינה חברה צעירה ומובילה בתחום תיעוד נכסים. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת "אומגה טכנולוגיות" המונה 28 שנות ניסיון בענף הבניה והנדל"ן.

הדמיות אדריכליות סיור וירטואלי אומגה לוגו www.homega3d.com

חסכון בזמן

אין צורך לתאם נסיעה לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

סיור וירטואלי https://www.homega3d.com

סגירת עסקאות

יכולת סגירת עסקאות מהירות עם מצגת מרשימה על הנכס.

סיור וירטואלי www.homega3d.com

אפשרות לסיור VR

ניתן לסייר בנכס באמצעות טכנולוגיית VR מקתדמת.

הדמיות אדריכליות אומגה

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.