סיור וירטואלי בנכס

Homega 3D שירותי סיורים וירטואלים

יתרונו הגדול בתחום הנדל"ן

הטכנולוגיה המתפתחת בקצב מואץ בעידן החדשנות בו אנו חיים, מפתיעה אותנו חדשות לבקרים בחידושים מקצועיים ומשוכללים, משפרת את איכות חיינו, מקלה עלינו במטלות שונות בחיים, ועוד המון דברים. ניתן לרתום את הטכנולוגיה החדשנית בתחום אחד וכך לייצר יתרונות גדולים בתחומים שלא חשבנו עליהם. דוגמא טובה לכך היא סיור וירטואלי בתחום הנדל"ן.

סיור וירטואלי מדמה ביקור אמיתי בנכס לשיווק

כדאי וחשוב להכיר, מהם יתרונותיו של הסיור הוירטואלי בתחום השיווק הנדל"ני. עוד לפני שאתם יוצאים היום מהמשרד אל הפגישה הבאה או מציגים ללקוחות את הנכס שלכם למכירה.

מאחר ופלאי הטכנולוגיה מאפשרים לנו בעזרת סיור וירטואלי, להביא את המציאות אל מסך המחשב. בעזרת מצלמה 360 מעלות תוכלו מהיום להשתמש ביתרון ענק זה, ולשווק ללקוחות שלכם, כשהם יושבים בנוחות עם כוס קפה במזגן במשרד שלכם, בזמן קצר ביותר, מספר גדול ביותר של נכסים.

היו בטוחים שהמהלך של הצגת נכס ללקוח על ידי סיור ורטואלי בו, לא מוריד כהוא זה מההתרשמות הראשונית שיש לכל לקוח בביקור ראשון בנכס. דרך הסיור הוירטואלי בנכס המבוקש, אתם בעצם לוקחים את הלקוחות שלכם לסיור פרטני בנכס, כמו בסיור אמיתי, בו הוא מסתובב בנס בין החדרים השונים, גם פה הוא יכול להסתובב בסיור הוירטואלי הממוחשב בתוך הנכס, על כל חלליו חדריו ומרתפיו. בגמר הסיור הוירטואלי הלקוחות שלכם ירגישו שהם מכירים את הנכס על כל צדדיו כאילו ביקרו בו במציאות.

על ידי שימוש בסיור וירטואלי בנכסים לשיווק, תוכלו לבדל עצמכם בעולם הנדלן, תוכלו לאפשר חשיפה מוגברת של הנכסים הנדלניים שברצונם למכור למגוון רחב של לקוחות בזמן קצר.

יתרון חשוב בתיעוד תהליך הבניה

בעת תהליך הבניה , התיעוד הוא אלמנט חשוב ביותר. סיור וירטואלי באתר בניה תוך כדי מהלך הבניה של בית, מאפשר להקפיא ולתעד כל שלב רצוי, כזה או אחר במהלך הבניה ואף ניתן לשמירה שנים רבות במחשב. יתרונו הגדול הוא בכך שתוכלו להשתמש בו שנים אחרי לצורך המחשה של מיקומי צנרת האינסטלציה במבנה, מיקומי החשמל, שלד הבטון, חיווט בית חכם, חימום תת רצפתי ועוד.

הפיתרון המושלם לעסקים

היום כל חנות או עסק אשר להם אתר אינטרנט והם מעוניינים לקדם עצמם ולחשוף ולהמחיש בצורה ריאליסטית יותר את המוצרים אותם הם מוכרים, כדאי שיכירו את האפשרות של שימוש בסיורים וירטאולים בחנות.

הלקוח הפוטנציאלי יוכל להיחשף באתר האינטרנט של החנות ולקבל המחשה ריאליסטית של מוצרי החנות, החוויה הזאת מהר מאוד יכולה להביאו לפתח החנות.

בעת הסיור הוירטואלי הלקוח שולט בכיוון ובקצב של הסיור, הוא יכול להתקדם ולחזור לבדוק מוצר שעבר על פניו קודם ממש כמו בסיור אמיתי, ביכולות לעצור ליד כל מוצר, אליו מוצמד כפתור אינפורמציה, ללחוץ עליו ולהתרשם.

חברת אומגה מהמובילות בתחום הסיורים וירטואלים והדמיות תלת מימד, אנו מזמינים אתכם לבוא להתרשם מעבודותינו ונשמח לקחת חלק בפרויקט הבא שלכם.

לכל שאלה צרו קשר עם המומחים שלנו >>

01.

הגעת הנציג

נציג מטעם החברה מגיע לנכס בתיאום מראש ומבצע את הליכי הסריקה והצילום.

02.

העברת הקבצים

בסיום עבודת השטח, הנציג שולח את המודל למחלקת העורכים של החברה.

03.

עיבוד תלת מימד

הסריקה והצילומים עוברים הליכי עיבוד ועריכה ומתקבל מודל תלת מימד. הלקוח מקבל מוצר מוגמר עד 3 ימי עסקים מביצוע הסריקה.

04.

קבלת תוצר

המודל נשלח בשלמותו ללקוח יחד עם מסמך המפרט כיצד יש להשתמש בממשק בצורה החכמה והיעילה ביותר.

על סיור וירטואלי כבר שמעתם?

היום, בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות, אין מי שלא שמע על הכלי שנקרא הדמיה אדריכלית. הדמיה זו יוצרת באופן וירטואלי דימוי של חלל, אשר מאפשר לעצב אותו בקלות כיצד שרוצים, ממש כאילו היה זה חדר אמיתי. באמצעות ההדמיה ניתן אפילו לקיים בחדר סיור וירטואלי ולהרגיש ממש כאילו אתם נמצאים בתוכו. אם פעם היה נהוג להתמקד בשרטוט העיצוב, או לעצום את העיניים ופשוט לדמיין חזק איך החדר יכול להיראות אם נזיז את הספה לפה או נתלה כמה תמונות שם – היום, הודות לטכנולוגיה מתקדמת, אין צורך לעשות זאת יותר. בלחיצת כפתור, יכולים אנשי מקצוע מיומנים ליצור עבורכם – אדריכלים, מעצבי פנים ואפילו אנשים שרוצים לעצב בעצמם את הבית – דימוי מדויק של החללים שאותם ברצונכם לעצב.

טיפים לבחירת חברה של הדמיה וירטואלית

בשל הפופולאריות הרבה של הכלי, יש היום חברות רבות אשר עוסקות בתחום של הדמיית חדרים. לפני שאתם מתבלבלים, יש כמה דברים שחייבים להילקח בחשבון כחלק ממערך השיקולים שלכם בבחירת ספק לייצור הדמיה וירטואלית. הדבר הראשון שכדאי לשים לב אליו הוא מי יוצר את ההדמיה. הדמיה חדרים נוצרת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מאוד, שיכולים להפיק ממנה את המרב אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בתחום. לכן, חשוב לוודא כי מי שמכינים את ההדמיה הם אנשים שהוכשרו לעיסוק בתחום ויידעו לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

סיור וירטואלי – לא מתפשרים על האיכות

על איכות ידוע שלא כדאי להתפשר. לכן, האיכות היא היבט נוסף שכדאי לבדוק לפני שמזמינים הדמיית פנים מחברה. הדמיה איכותית מסייעת בתהליך העיצוב בכך שהיא מדמה את המציאות בצורה כמה שיותר טובה. באופן הזה, תוכלו לבצע רכישות מושכלות של פריטים ולקבל החלטות על סמך הבנה ריאלית יחסית של העיצוב שאתם מתכננים. אם ההדמיה לא מספיק קרובה למציאות, גם אם תבצעו סיור חדר וירטואלי הוא לא באמת יהיה מייצג ועלול להוביל אתכם לקבל החלטות שבסופו של דבר, לא יתאימו לכם וייצרו תוצר סופי שאינו לטעמכם. לכן, לפני שמזמינים הדמיה לצורך סיור וירטואלי בחדר המבוקש, חשוב לוודא את האיכות של ההדמיות שמייצרת אותה חברה. ניתן לעשות זאת על ידי השוואה בין ההדמיות שיצרה החברה לבין תמונות של החדרים במציאות, בסיום העיצוב; ככל שההדמיה דומה יותר למציאות, כך היא נחשבת איכותית יותר, וכך היא תסייע לכם לעצב את החדר שלכם בצורה הכי מקצועית שאפשר.

אנחנו תמיד לשירותכם

תשאירו פרטים ונציגנו יצרו אתכם קשר

תשובה לכל השאלות שלכם

יתרונות החברה

למה סיור וירטואלי עם HOMEGA 3D

"Homega 3D" הינה חברה צעירה ומובילה בתחום תיעוד נכסים. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת "אומגה טכנולוגיות" המונה 28 שנות ניסיון בענף הבניה והנדל"ן.

הדמיות אדריכליות סיור וירטואלי אומגה לוגו www.homega3d.com

חסכון בזמן

אין צורך לאם נסיעה לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

סיור וירטואלי https://www.homega3d.com

סגירת עסקאות

יכולת סגירת עסקאות מהירות עם מצגת מרשימה על הנכס.

סיור וירטואלי www.homega3d.com

אפשרות לסיור VR

ניתן לסייר בנכס באמצעות טכנולוגיית VR מקתדמת.

הדמיות אדריכליות אומגה

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.